poniedziałek, 22 lipca 2013

Jestem, jestem, jestem...........


                                                                                                                                                                      Nawet się nie spodziewałam, że mogę się tak przymknąć na dłuższy czas.  Tak na rozruch, trochę muzyki i zdjęcie z Zoo specjalnie dla Margarithes nosorożce ( nie, zdecydowałam że podeślę).Jak prezent to prezent, tylko za jakąś małpą @ się rozejrzę. Na razie mam taką




7 komentarzy:

  1. margarithes@gmail.com


    a już zastanawiałam się gdzie utknęłaś :***

    słucham

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłam, przesłałam, ustawiły się do fotki prawie jak na zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. no wreszcie! przepadłaś bez wieści, ładnie to tak ?! nununu :)))) wróć na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też przymknelam się na dłuższy czas. A na pytania z Twojego komentarza nie umiem odpowiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  5. Uff... wydawało się, że zniknęłaś na dłuższy urlop. Ale jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Postaram się nadrobić zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń