piątek, 12 kwietnia 2013

Obsesyjna ambiwalencja.


Robiłam w necie taki test na osobowość , zostałam według odpowiedzi na szczegółowe pytania mediatorem. Nie jest to dla mnie wielkie zaskoczenie, tylko ta obsesyjna ambiwalencja mnie zaniepokoiła. Zawsze myślałam że to oglądanie świata ze wszystkich dobry i złych to  stron przerost empatii li tylko i wyłącznie. 
Jak się temu bliżej przyjrzeć ( ze wszystkich stron, a jakże ) to faktycznie być może nie da się w życiu wszystkiego pogodzić, zrównoważyć, wyciszyć. 
Była tam taka rada, co zrobić żeby rozwijać swoją osobowość w dobrym kierunku. Zwiększyć zaangażowanie w jakimś określonym kierunku, czymś się zająć, zakończyć obojętną hibernacje.

Pomysł taki jest, kiedyś szyłam, mam w piwnicy maszynę, kupie na próbę jakiś materiał i uszyję spodnie w kwiatki. Trzymajcie za mnie kciuki :).

13 komentarzy:

  1. no to bierz się do szycia a potem wrzuć zdjęcie tych portków na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to jak spodnie w kwiatki, to i apaszka się nada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja planuję zakupić maszynę... ale uszyję sobie torebkę, zasłonki, poszewki na poduszki i takie tam

    madiatorko :) dobrze brzmi :) ściskam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny test :) tez mi się marzy szycie, ale do tego jestem totalnym antytalentem, chociaz moja mama to krawcowa :) powodzenia :) spodnie w kwiatki modne w tym sezonie bardzo są :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja trzymam kciuki, a w wolnej chwili sama sobie zrobię ten test. I już trzęsę moimi zwykłymi czarnymi spodniami dżinsowymi ze strachu przed wynikiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie dzisiaj czarne dżiny i czarna skóra.
    Materiału nie znalazłam, ale teraz będę też szukać na torebkę.
    Przyglądałam się ostatni modowej dyskusji na forum w temacie torebek i doszłam do wniosku że lubię tylko szmaciane, dobrze że nie tylko ja;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez lubię szmaciane, bo lekkie i jakieś najpojemniejsze, jak dla mnie. rozciągają się jak guma, a nie materiał :)

      Usuń
    2. szmaciane są wygodne, lekkie no i można je zmieniać jak rękawiczki :)

      Usuń
  7. NIE W TEMACIE ALE POLECAM MEGA WYPASIONA WERSJE BEACH BOYS

    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=w-0CS-T1HUQ

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam cicha nadzieje ze wrzucisz fotke twoich spodni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O...o! Ja bym też je z chęcią zobaczyła. Może będą takie ach, że zamówienia sypną się lawiną ;)

      Usuń
  9. Jak się popyrtane z ambiwalencją to nie tak łatwo się na materiał zdecydować ;(. Dodatkowo pani w sklepie zapewniła że będą nowe, ładniejsze. :(.

    Dodatkowo zajęcia jak na złość się mnożą ale zaklepałam sobotnie popołudnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. I jak Ci idzie buziaku? Nie żebym Cię popędzała, ale nie wiem jaką maszynę kupić

    OdpowiedzUsuń