poniedziałek, 3 czerwca 2013

Lało i dym.





                                                    W sobotę grali w moim mieście, na stadionie, w ramach dni jakiś tam. Ludzi tyle co kot napłakał, a płakało niebo. Trochę młodzieży pod sceną i takie mumie stojące z parasolkami. Mama nie bujaj się!!  Jak tak stać jak kołek kiedy muzyka rozchodzi się po całym ciele? Mała tez się rozbuja, nawet później zaciągała mnie pod scenę i trzepała głową. Mamusia z córusią w skórzanych kurteczkach z kapturami, musiałyśmy wyglądać zabawnie. Gdyby tak ospała młodzież zaczęła  nieśmiało pogować chyba bym nie zdzierżyła.
Na bis zagrali Dym, perkusista gitarzysta i klawiszowiec wyciągnęli po papierosku i zapalili, dym poleciał przed scenę i otulił krople deszczu.

9 komentarzy:

  1. Szlajam się ostatnio przez męża po różnych koncertach. A na Lao Che jeszcze nie byłam, choć ich u-wiel-biam. A ten tekst - jak większość ich tekstów - to mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja ich lubię, bardzo, powydzierałabym się z nimi, pośpiewałam :) miasto fajnie musiało brzemić :) szkoda, że pogoda niedopisała i fani

    OdpowiedzUsuń
  3. na pewno dobrze się prezentowałyście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pewnym sensie zasmuciłam się nad losem współczesnej młodzieży. Tacy grzeczni, poukładani, akuratni, bez szaleństw za którymi ja tak bardzo tęsknię.

      Usuń
    2. Bo mojej córki tam nie było :D

      Usuń
  4. zespół męża to zespół męża. nigdy nie podawałam jego nazwy i nigdy nie starałam się o to, by został on rozszyfrowany między wierszami :) za węszeniem w necie też nie przepadam. Pewne niespodziewane wspólne znajomości po prostu nagle wypływają same. I zawsze zaskakują, zadziwiają i skłaniają do refleksji nad ciasnością tego świata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uspokoiłaś mnie :).

    Ciasny świat i ja się w tym czasem gubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. kurczę jak się nie pobujać, a włściwie poskakać? przecieć to rusza każdą komórkę! mnie się też wydaje, że dzisiejsza młozież jakaś nieruchawa, wolą komórki i komputery

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znałem ale posłuchałem :)
    tekst mi się podoba bardzo :)

    OdpowiedzUsuń